MAN - Vaihtoautot

Brittiläinen maastoasiantuntija Ineos laajentaa valikoimaansa viisipaikkaisella kaksoisohjaamolla, joka myydään alustana, jossa on sama pidennetty runko kuin Grenadier Quartermaster -pick-upissa. Se on suunnattu erikoiskonvertoijille ja kaupallisille korinrakentajille.

Ohjaamon takana oleva paljas runko tarjoaa laajan valikoiman vaihtoehtoja kaupallisten, hätä- ja vapaa-ajan ajoneuvojen rakentajille.

"Ensimmäisenä vuonna Grenadierin lanseerauksen jälkeen olemme jo nähneet suurta kiinnostusta päällirakentamisen asiantuntijoiden keskuudessa, jotka rakentavat ajoneuvoja pelastuspalveluille, kuten palo-, poliisi- ja rannikkopelastuspalveluille, joten Quartermaster Chassis Cabin lanseeraus on luonnollinen askel vastata tarpeisiin monilla kaupallisilla alueilla, jotka tarvitsevat luotettavan ja vankan 4X4:n.”, sanoo George Ratcliffe, Ineos Automotiven toimitusjohtaja.

Quartermaster Chassis Cab jakaa Quartermasterin 3 227 mm:n akselivälin, joka on 305 mm pidempi kuin Grenadier Station, ja se myydään viiden istuimen ohjaamolla ja avoimella rungolla matkustamon takana, mikä tarjoaa asiakkaille ja jälkimarkkinoiden ajoneuvojen muuntajille laajan valikoiman korivaihtoehtoja. Hinauspaino on, kuten pitääkin, 3500 kg.

Grenadier Quartermaster Chassis Cab rakennetaan Hambachissa Ranskassa Mercedes-Benziltä tammikuussa 2021 ostettussa Ineos Automotiven tuotantolaitoksessa.

Auto on rakennettu samalle tuotantolinjalle kuin muut Grenadier-mallit ja siinä on sama perusrakenne, mikä tarkoittaa: vahvat akselit ja alusta, kaksivaiheinen vaihteisto ja jopa kolme lukittavaa tasauspyörästöä. Voimanlähteenä on BMW 3,0-litrainen turboahdettu suora kuutonen bensiini- tai dieselmoottori, joka pyörittää kaikkia neljää pyörää kahdeksanvaihteisen ZF-automaattivaihteiston kautta.

(Trailer)